۱۳۹۵ بهمن ۲۲, جمعه

عقب نشینی‌های "هر نه روز یکبار"

به دنبال انحصار جویی‌های اطرافیان خاتمی، و به دنبال عقب نشینی‌های "هر نه (۹) روز یکبار" او - که برخاسته از جنم خاتمی - و نه حاصل اندیشه او بود - و به اشاره حضرت آقا، کارگزاران ذلیل منش و حیله بازان فرمانبردار و چاکرصفتی پای در میدان نهادند. بازیچه هایی‌ که میان درست و نادرست و بد و خوب تفاوتی‌ قائل نبوده و نیستند. بلکه تنها آلت و ابزاری هستند که خود را در اختیار قدرت نهاده اند تا به قدرت و ثروت برساند.

نهايتاً به جایی‌ رسیدیم که دخالت‌های مستقیم و بدون پنهانکاری و بدون رودربایستی حضرت آقا در همه جا و در همه امور و همه روزه در ویترینِ جمهوری اسلامی قرار گرفته است. ایشان آنچنان ترمز بریده است که حتا مراعات ظاهر هم نمیکند. اما کسانی‌ همچنان اصرار دارند که "نصیحت الملوک" و یا "فروتنی"! کنند در برابرِ مجسمه کینه و حقد و تفرعن؛ به این ساده اندیشی‌ که بلکه کارساز باشد؛ چه خیالِ باطلی.

آقای خاتمی! قدرت به هیچ روی قابلِ اعتماد نیست، بلکه طبع دلبخواه است. یک دهه کامل است زورِ مطلق سربرآورده و فرمانروایی استبدادِ مطلق حاکم شده است. فروتنی در برابر تفرعن و قلدری و "گردن کلفتی‌" جایز نیست، مگر آنجا که قلدری و "گردن کلفتی‌" و تفرعن ناشی‌ از ابلهی شخصی‌ باشد که در این صورت می‌توان با بی‌ اعتنایی و صبوری از آن‌ گذشت کرد.
اما اینجا حوزه عمومی است. رفتار‌های شما قابل تایید نیست و سببِ رویگردانی من (و ما) از شما.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر