۱۳۹۶ بهمن ۶, جمعه

انعکاسِ تظاهرات سراسری - گزیده‌ها از توییتر (۱۴)

آقای احمد جنتی گفته‌اند: "فضای‌ مجازی بلایی است که به جان ما افتاده." 
صد در صد درست فرموده‌اند. فضای مجازی برای صاحبان قدرت، حقیقتا "بلایی" لاعلاج است که بدجور به "جانشان افتاده". حق دارند حسرت زمانی را بخورند که در تریبون‌های یک طرفه می‌گفتند و شهروندان نمی‌توانستند پاسخ بدهند.
***
کلا ارزش این پیش بینی ها که ایران سوریه می شود، یا تونس یا لیبی و یا فرانسه، ترکیه و‌ زیمباوه، اندازه ارزش پیش بینی های حدادعادل برای تبدیل ایران به ژاپن اسلامی است؛ پروپاگاندای هدفمند.

***
ادبیات آشنا 
سایت حسن خمینی: هشتگ علیه خاتمی شبیه پروژه های منافقین بود.
***
تابناک: آیت الله جنتی از جمله السابقون است و بالا و پایین‌های زیادی را دیده و تجربه کرده. حرفهای متناقضش در باره فضای مجازی ناشی از شوک اعتراضهای اخیر بود.
***
بعضیا هم هستن که با ج.ا. خیلی مخالفن، اما چون چند نفر تو توییتر حرفای خشونت‌آمیز زدن دیگه ناچارن همون ج.ا. رو ترجیح بدن.
نچ نچ نچ

***
از توییت های احساسی یک سری مشنگ نتیجه می گیرند که معترضان در صورت پیروزی میخوان حمام خون راه بیندازند. گویا بعضیا "روایت فتنه" عرزشی ها رو زیادی جدی گرفته اند! نه داداش ما همونیم که وقتی سرکوبگر می افتاد دست مردم، نصفمون حایل میشدیم که کسی نزندشون!
***
تو دنیا حدود ۲۰۰ تا کشور وجود داره. ۱۹۸ تاش مهم نیست،
میمونه سوریه و سوییس.
حالا مردم اگه گلایه کردن بگو از سوییس هم بهتریم،
اگه اعتراض کردن بگو ممکنه سوریه بشیم.

***
اگر رضا شاه توانست ایران را با ایرانیان بدوی زمان قاجار از نو بسازد چه باعث شده تا فکر کنیم در قرن بیست و یکم آنقدر نخبه نداریم که در جامعه ی جهانی دوباره قد علم کنیم؟ #براندازم چون می خواهم با گذر از کلیت حکومت اسلامی اختیار مملکتم را از ناشایستگان بگیرم و به شایستگان بسپارم.
***
در چهار دهه جمهوری اسلامی، ده‌ها هزار ذهن زیبا، انسان شریف، شخصیت سیاسی و فکری و مدیریتی از زندگی ساقط شدند تا این جماعت «ایران ویران‌کن» نا‌آگاه و نالایق، از اصولگرا تا خط امامی و اصلاح‌طلب‌شان، در قامت شخصیت و چهره سیاسی جامعه ظاهر شوند و در بازی بد و بدتر گرفتارمان کنند.
***
 محسن سازگارا به تاجزاده:
دیگر دکان دونبش اصلاح طلبی حکومتی که یک نبش آن رو به مردم باشد و یک نبش آن رو به ولایت فقیه کار نمی‌‌‌کند. سرنوشت محتوم این دکان تجزیه است. یکی از این دو در را باید ببندید.

***
یکی ایران را از سوریه‌ای‌ شدن می‌ترساند و دیگری از اعدام‌های حکومت پساجمهو‌ری‌ اسلامی. فردایی که نیامده آنها را می‌ترساند اما ایران پر از نکبت و فقر و خشکسالی و ایرانی که در یک کلام سومالی شده است خم به ابروی‌شان نمی‌آورد و آب در دل‌شان تکان نمی‌دهد. اینها فقط خواهان حفظ وضع موجودند.


منبع: توییتر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر