۱۳۹۶ دی ۱۶, شنبه

انعکاسِ تظاهرات سراسری - گزیده‌ها از توییتر (۱۲)

نویسنده، شاعر، هنرپیشه، کارگردان .. و روشنفکری که با سیاست کاری ندارد و شب انتخابات هم ساکت است فردی است غیرسیاسی! اما آنکس که شب انتخابات مردم را برای بهبود امور به شرکت در انتخابات دعوت میکند اما وقتی مردم در #تظاهرات_سراسرى کشته میشوند خفه‌خون می‌گیرد یک شارلاتان تمام‌عیار است.
***
وزیر خارجه هلند: رهبران ایران، کشوری مرفه با تاریخ و فرهنگ غنی را به کشوری فقیر و با استبدادی خشن و خونریز تبدیل کرده که مهمترین محصول صادراتی آن آشوب است.
***

حميد رضا جلايى پور و عباس عبدى بخشى از نرم افزار سركوب بوده و از آنها خيرخواهى براى مردم معترض پذيرفته نيست و بايد پاسخگوى اعمال و مواضع شان باشند.
***
طنز امروز: احمد خاتمی، امام جمعه تهران در اعتراض به تیتر روز گذشته روزنامه شرق که به نقل از وی نوشته بود: «مردم آزادی می‌خواهند كه صدای آنها شنيده شود» اصلاحیه فرستاده و گفته است: «اين تيتر خلاف واقع است... من به‌ صراحت گفتم: مگر آزادی در كشور نيست؟ مگر همه صداها شنيده نمی‌شود؟»
***
پای برادر زن صدام حسین هم به اعتراض‌ها باز شد؛ به لطف تحلیل محسن رضایی. معلوم نیست دکترای اقتصاد کذایی او چه مابه‌ازایی در ارزیابی‌هایش دارد. وقتی رهبری نظام در تنها واکنش‌اش به «دشمن» ارجاع می‌دهد، تکلیف اعوان و انصار، و دستگاه‌های امنیتی و قضایی مشخص است.
***
من تا امروز نمیدونستم علم‌ الهدی برادر زن صدام حسین بوده!
***
آدم باید جرات پذیرش اشتباهاتش رو داشته باشه؛ معذرت می‌خوام بابت همه رای‌هایی که دادم و همه تشویق‌هایی که کردم به رای دادن. الان بهتر از هر وقتی می‌فهمم عصبانیت کسایی رو که امید احمقانه ما برای اصلاح دیوانه‌شون می‌کرد. شما حق داشتین رفقا
، شما حق داشتین.
***
روزنامه های اصلاح ط
لب کم از صدا و سیما تلاش برای ساکت کردن صدای اعتراض مردم نمی‌کنند.
***
این واژگان در جمهوری اسلامی یکی یکی و بترتیب تبدیل به جوک شدند:
جمهوری
سازندگی
اصلاحات
عدالت
اعتدال
امنیت
***
برادر زن صدام دخالت داشته؟ دوستان با این حجم تخیل چرا نمیرن هالیوود فیلمنامه بنویسن؟ شاید بازم اسکار گرفتیم!
***
قبلن عراقیها نوجوانان ۱۳ ساله ما رو می کشتند حالا امنیتی های جمهوری اسلامی.
***
شما برو بگو ما هشت سال با چنین فرمانده‌ای (
محسن رضایی) در برابر صدام جنگیدیم بهت پناهندگی می دن! بخدا کار از ساقی گذشته. اینها قرصهاشونو به موقع بخورن همه چی درست میشه! برادر زن صدام حسین!
***
تنش‌ در سازمان ملل در آستانه نشست درباره ایران شدت یافت.
در آستانه نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره ناآرامی‌های ایران، تنش میان اعضا شدت گرفته است. روسیه، آمریکا را که خواهان تشکیل این جلسه شده به "دخالت بی‌شرمانه در امور داخلی ایران" متهم کرده است.
دوستان اشتباه است اگر فکر کنیم ما فقط با خامنه ای طرف هستیم. روسیه به شدت پشت سر آقاست. به هیج رو نمی خواهد ایران را که تیول تازه یافته و مفت یافته خود می داند از دست بدهد. ولی کور خوانده است آقای پوتن ( بله به همان تلفظ فرانسوی کلمه!). این نقش روسیه در پشتیبانی از مستبد در ایران از زمان انقلاب مشروطه برای ما آشناست. ایران سوریه نیست....
***
اگر جمهورى اسلامى نبود سید علی خامنه‌ای امروز با توجه به سواد، توانایی‌ و سطح دانشی که داره در خوشبینانه‌ترین حالت یک موتور هوندا ۱۲۵ داشت که باهاش می‌رفت مسجد روضه می‌خوند و از پول خواندن نماز میت بر سر اموات، شب با یک شونه تخم مرغ و چند تا نان برمی‌گشت خونه.
***
آنقدر هی نگید اینکارو میکردم اون کارو میکردم #اگه_جمهوری_اسلامی_نبود؛
ی
ه جوری میگید انگار یه رویای دست نیافتنیه.
خب تکون بخورید
آنقدری به نبودنش نمونده. نذارید حسرت آرزوهاتون به دلتون بمونه.
#تظاهرات_سراسری
***
اگه قراره X بیاد من مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رو ترجیح میدم. [فرمول ثابت استمرارطلبان ج. ا.]
***
نه صدای ماست و نه سیمای ما.
#BanIRIB
***
اصلاح طلب؟
نه نه عزیزم؛ منفعت طلب درسته.
***
توی این نظام
۵ تا آدم حسابی میشه پیدا کرد؟ نام ببرید لطفا.
***
حمیدرضا جلایی پور در شماره پنج شنبه اعتماد درباره اعتراضات سراسری گفته بود: «حاملان» این اعتراض «جوانان معترض بی آينده و تقريبا آنلاين» هستند. شنبه علیرضا علوی تبار به همان روزنامه گفته: اين اتفاقات نامی مثل اعتراضات «جوانان آنلاين بی آينده» دارد. 

و البته یک سری «جوان اصلاح طلب آینده دار» هم داریم که فقط زمان انتخابات «آنلاین» میشوند و دعوت و تبلیغ به رای میکنند...// سایر اوقات هم آفلاین اند و از مزایای رای و انتخاب در خارج کشور بهره مند میشوند.
***
خمینی جونیور: امام با حجاب اجباری مخالف بودند.
بعضیا: ایشون رو بخاطر پدربزرگش قضاوت نکنین. ببین چه خوشگله.
پهلوی جونیور: انتخابات آزاد
بعضیا: تو یکی دیگه خفه شو با اون بابای دزد دیکتاتورت. همینمون مونده.

***
این آقای نوید ادهم از زمان هاشمی در سازمان پژوهشِ آموزش و پرورش بود. معاون رییس سازمان بود و بعد هم رییس سازمان شد. در دوران احمدی‌نژاد هم اونجا موند و بعد هم رفت به شورای عالی آموزش و پرورش. یعنی هم در دوره سردار سازندگی، هم اصلاحات، هم دولت پاکدست و همین الان در دوره
روحانی.

***
#بازداشت_پیشگیرانه: البته این نظام تجربه کشتار پیشگیرانه رو هم توی رزومه‌ خودش داره، ولی اینکه علنا این رو اعلام کنه ، یه وقاحت خاصی لازمه که فقط با اصلاحات تدریجی میشه بهش رسید.
***
توییت حذف شده‌ی مسعود بهنود در پیش‌بینی اتفاقات تظاهرات جنبش سبز در عاشورای ۸۸(۶ دی). *تاریخ خروج مسعود بهنود از ایران: ۸۱ / تاریخ توقیف روزنامه اعتماد ملی: مرداد ۸۸.

توییت حذف شده‌ی مسعود بهنود
***
شاید باورتون نشه، ولی اون دوست اصلاح طلبا که معترضین رو آشوبگر و عامل اجنبی خطاب میکردن الان بیشتر از همه برای بازداشت شده‌ها ابراز نگرانی میکنن. نمیدونم بهشون بگم این حناها دیگه رنگی نداره، یا بگم ترمیم چهره‌ی عالی متعالی!
***
محسن رضایی گفته برادر زن صدام و رییس دفتر پسر صدام و چندنفر دیگه مسوول ناآرامی های اخیر بودن! یعنی این بشر هیچ فرصتی رو از دست نمیده برا یادآوری اینکه از همه مشنگ‌تره!!
***
موسوی اردبیلی یک بار در نماز جمعه گفت منافقین برای بدنام کردن مسئولین به حسابشان پول می‌ریزن! اون مرحوم رفت ولی راه پرفتوحش هنوز رهرو داره. مثلا همین برادر محسن رضایی از پیروان راستین اون فقید سعیده.
***
سيّدعطاالله مهاجرانى: برخى آقايان كه ظاهرا دشمن شبكه هاى اجتماعى اند، مثل مكارم ٩١ ساله و موحدى كرمانى ٨٦ ساله، جوانان و زمانه را نمى شناسند. كاش بازنشست مي شدند.
آن حضرات دزدان بی چراغند، جناب مهاجرانی دزد با چراغ. دکان کهنه فروشی آنان محتاج ابزار مدرن نیست ولی دکان خدعه و نیرنگ جناب مهاجرانی سخت به این ابزار نیاز دارد. خلاصه این که پوسیدگی افکار ایشان به همان فرسودگی مشی آن‌هاست و با بزکِ «ببین من بلدم توییت کنم» این عجوزه جوان نمی‌شود.
***
سيّدعطاالله مهاجرانى: در مسيحيت و يهوديت رهبران دينى - به جز پاپ - براى دوره موقت انتخاب ميشوند. مثل روان ويليامز و جاناتان ساكس در اينجا! مردم نفسى تازه مى كنند.
***

 
توییت سيّدعطاالله مهاجرانى: انقلاب رهبرى طبيعى و موجه و با نفوذ معنوى و شخصيتى و علمى دارد، مثل لنين ، هوشي مين ، كاسترو و خمينى
 
بله عزیزان از آنجایی که از سرنوشت همه‌ی این انقلاب‌هایی که ایشون می‌گه مطلعید، ما باید این انقلاب‌ها رو الگو قرار بدیم تا به گای سگ بریم.


منبع: توییتر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر