۱۳۹۶ دی ۱۲, سه‌شنبه

انعکاسِ تظاهرات سراسری - گزیده‌ها از توییتر (۶)


هیچ تخریب اموال عمومی ای بزرگتر از تخریب اقتصاد و اخلاقیات و محیط زیست ایران و ایرانیان
نیست که حاکمان کر و کور بر ایران ما تحمیل کرده اند و با لجاجت و یکدندگی گوش را به هر ندای مشقفانه و دلسوزانه ای بسته اند.

نباید اعتنایی به بعضی بزرگنمایی ها و اغراقهای برخی حاکمان و حاشیه نشینان شان در رابطه با تخریب های این اعتراضات کرد. خشونت معترضان مورد نقد جدی است اما تخریب های آنان در برابر تخریب هایی که حاکمان کر و کور بر ایران ما تحمیل کرده اند قطره ای در برابر یک اقیانوس است!


***
ما ‏«در چارچوب قانون» اعتراضی نداریم.
ما «به چارچوب قانون» اعتراض داریم.


***
جعفری دولت آبادی، دادستان تهران گفته است «مردم به دوران جاهلیت پهلوی باز نمی گردند». شما آغاز فصلی جدید از جاهلیت از مشروطه به این‌سو بوده اید.
***
«عباس عبدی» به سخن آمد و مردم معترض را غیرمستقیم با مجاهدین خلق قیاس کرد و این مردم عاصی را «اغتشاشگر» نامید و تاکید کرد حکومت باید در مقابل اغتشاش بایستد و «بساط آنان را جمع کند». 

شکر ایزد، که دشمنان مردم نقاب از چهره بر می‌دارند. حالا این تظاهرات یا به نتیجه می‌رسد یا اینکه حکومت بنا به فتوای عباس عبدی، بساط معترضان را جمع خواهد کرد؛ اما امید که روزی برسد که عباس عبدی و دوستانش بابت ضربه‌ای که در آبان ۵۸ بابت بالارفتن از سفارت آمریکا به منافع ملی ایرانیان وارد کرده‌اند در دادگاهی صالح و عادلانه، محاکمه شوند.


منبع: توییتر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر