۱۳۹۶ دی ۱۳, چهارشنبه

انعکاسِ تظاهرات سراسری - گزیده‌ها از توییتر (۷) / اصلاح‌طلب + "اسهال طلبه" ها + اصولگرا


#باوراصلاحات
 
بعدها در تاریخ خواهند نوشت که اصلاح‌طلبی با شعار "خاتمی خاتمی حمایتت میکنیم" شروع و با شعار "اصلاح‌طلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا" به زباله‌دان تاریخ انداخته شد.
***
شما می‌دانید چرا این جوانان اصلاح‌طلب خارج کشور که در مهمانی‌ها و گشت‌ وگذارهای‌شان در خارج کشور کراوات می‌زنند زمان شرکت در مصاحبه‌های تلویزیونی کراوات نمی‌زنند؟
***
اگر بیانیه مجمع روحانیون مبارز در مورد تظاهرات اعتراضی مردم را بدون نام مجمع و رییس آن خاتمی منتشر می‌کردند و می گفتند این سخنان خامنه‌ای است یا علم‌الهدی شما متوجه می‌شدید که سخنان خامنه‌ٔای یا علم‌الهدی نیست؟
***
ریخته شدن هیچ خونی قلب مراجع رو به درد نمیاره، اما هر نوع تحرکی از سمت موجودی به نام زن، باعث رنجش خاطر حضرات میشه!
***
اگر جامعه مدرسین به ریاست محمد یزدی در باره اعتراض های اخیر بیانیه می داد، همین را می نوشت که مجمع روحانیون مبارز به ریاست محمد خاتمی نوشت؛ وحدت ملی.
***
کسانی از گذر ایام می آموزند: برخی با یک تشر و فریاد، عده ای با یک تلنگر و گاه با یک مشت به خود می آیند و در این میان برخی ها اگر غلتک هم از رویشان رد شود نمی فهمند چه شده است.
***
مجمع روحانیون مبارز به ریاست خاتمی یک بیانیه داده که از شش بند سه بندش در باره عناصر فرصت‌طلب و عوامل آشوبگر، دشمنان قسم‌خورده و کینه‌توز ملت ایران، و جنایات و دشمنی این فریبکاران فرصت‌طلب است. خیلی لایت هم از قوای سه گانه خواسته که زمینه حل مشکلات مردم را فراهم کنید!
***
ممنوع المج
مع روحانیون نبوده؟؟؟؟ فقط وقتی نظام در خطر نیست این خاتمی در حصر تشریف داره.
***
تا الان اجازه نمی‌دادند خاتمی حرف بزنه و بره کسی رو ببینه. یهو گذاشتن نه تنها جلسه بره، حرف هم بزنه. 

***
من با تمام وجود از حرف زدن سید محمد خاتمی دفاع میکنم. درخواست می‌کنم شب و روز حرف بزند و مصاحبه کند. حرف‌ زدن او به نفع جنبش است، چون آبروی نداشته‌ی اصلاحات را بیشتر می‌ریزد.

***
بیانیه مجمع روحانیون مبارز به ریاست محمد خاتمی تُفی سربالا برای خودشان بود!
***
آقایان استمرارطلبان امروز، احتمالا اصلاح طلبان سابق، مجمع روحانیونی ها، مشارکتی، مجاهدین انقلابی، اتحادی، ندایی و کلا حضرات! 

هرچی پاچه آقا را بخوارانید به دلیل ماجرای جنبش سبز به شما اعتماد نخواهد کرد و بازی نخواهد داد. خودتان را ضایع میکنید فقط. والا!
***
واقعیت این است که منافع مردمی که در تظاهرات سراسری شرکت می‌کنند با منافع اصلاح‌طلبان در تضاد است و به همین خاطر آنها از این مردم حمایت نمی‌کنند. دقیقا به دلیل همین تضاد به راه‌حل‌های احتمالی آنها نمی‌توان اعتماد کرد.
***
نه‌ تنها بعد از کشته شدن بیش از بیست نفر از جوانان این مملکت صدایی از مراجع تقلید محافظه‌کار در ن
میاد، بلکه مراجع مثلا اصلاح‌طلب مثل صانعی و بیات زنجانی هم خفه‌خون کامل گرفتن. حالا باز هم پشت سر این جماعت تَکرار کنید!

***
اصلاح طلبان جمهوری اسلامی هرگونه تعارف را کنار گذاشته‌اند و بدون هیچ نقابی، بار دیگر با چهره دهه شصتی خود به میدان آمده اند. مثلا بیانیه  مجمع روحانیون مبارز به ریاست  محمد خاتمی از موضع‌گیری هر تشکل اصولگرا و حتی شخص آیت‌الله  خامنه‌ای علیه معترضان تندتر بوده است.
***
الان اگه کسی بیاد بهمون بگه "اغتشاشگر و فریب‌خورده" نمیدونیم طرف
عرزشیه و به آقا اقتدا کرده، یا اصلاح طلبه و به خاتمی.
***
ولی اون "دشمنِ آشوبگرِ فرصت‌طلبِ تخریبگرِ قاتل" که خاتمی بهمون بگه یه چیز دیگه‌س. قربون ممنوع‌التصویری و نجابتش برم.
***
ماله ات را زمین بگذار اصلاح‌طلب.
***
به رهبری انتقاد کنیم میگن صهیونیست و منافق. به دولت انتقاد کنیم میگن غربزده. به جنگ سوریه انتقاد کنیم میگن داعشی. بریم بیرون اعتراض کنیم میزنن. فرار کنیم میگن ترسو. بمونیم میکشن. مقابله بمثل کنیم میگن آشوبگر و فلان. من نمیدونم چرا از راه‌های قانونی اعتراض نمیکنیم!
***

بیانیه ی خاتمی و شرکا: هرکس به جایی جز دکان ما مراجعه کنه، مزدور و زبون و فریب خورده ی دشمنه...



این بزرگترین دستاورد وقایع اخیره. این پیامش هدیه بزرگیه برای مردمی که امیدشون دو دهه در مرداب اصلاح‌طلبان حکومتی اسیر شده بود.
***
این حرف "پیگیری مطالبات از مراجع قانونی" همون ترفند خطرناک رهبر جمهوری اسلامی در سال ۸۸ بود که موسوی و کروبی در آن مقطع تسلیم آن "صحنه‌آرایی خطرناک" نشدند. اگر مراجع قانونی پاسخگو بودند کار به خیابان نمی‌کشید.



 ***
دانشجوها شیشه بانک ها را شکسته بودند؟ یا جایی را آتش زده بودند؟ اعتراضات درون دانشگاه را هم تاب نمی آورند و انتظار دارند باور کنیم که سرکوبشان نه به دلیل اعتراض مردم بلکه به دلیل تخریب اموال عمومی ست!



منبع: توییتر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر